Skip to content

Booksy połączył siły z platformą Moment

Fuzja Booksy i platforma Moment dobiega końca. Jak donosi czytelnik klienci tego drugiego podmiotu zostali poinformowani, że platforma przestanie funkcjonować 5 kwietnia.

Booksy ogłosiło, że połączy siły z platforma Moment, brytyjską firmą oferującą rezerwacje restauracji i rozwiązania do płatności bezgotówkowych. Partnerstwo pozwoli klientom Booksy korzystać z istniejących kont użytkowników, aby dokonywać rezerwacji w restauracjach za pośrednictwem platformy Moment i płacić za posiłki za pomocą wcześniej istniejących informacji o karcie lub Apple Pay.

Partnerstwo nie obyło się bez problemów: jeszcze w lutym klienci zgłaszali problemy z dokonywaniem rezerwacji za pośrednictwem strony internetowej lub aplikacji Moment, mimo że byli w stanie dokonać transakcji w restauracjach za pośrednictwem tych samych platform.

Salony fryzjerskie i kosmetyczne mogą teraz rezerwować wizyty za pomocą Booksy.

Booksy to aplikacja mobilna, która umożliwia użytkownikom rezerwację wizyt w salonach fryzjerskich lub kosmetycznych. Rezerwacja wizyty w salonie nigdy nie była łatwiejsza! Możesz dowiedzieć się, które salony znajdują się w Twojej okolicy, jakie usługi oferują i ile to kosztuje.

To nowe rozwiązanie zawiera wszystkie informacje, których potrzebujesz, aby podjąć świadomą decyzję o tym, który salon wybrać na następną wizytę.

Booksy, internetowa platforma rezerwacyjna dla salonów kosmetycznych, przejęła polski startup Versum.

Telefon booksy umożliwia rezerwację online. Na stronie można znaleźć i zarezerwować szeroką gamę zabiegów upiększających i upiększających, takich jak fryzjerstwo, manicure, spa i masaże.

W efekcie powstała największa na świecie platforma dla salonów kosmetycznych. Połączenie podmiotów przewidywało, że do zarządu Booksy dołączą założyciele Versum, którzy mieli odpowiadać za rozwój nowych rynków i produktu do zarządzania salonami.

Założone w 2011 roku Booksy ma siedzibę w Warszawie i działa obecnie w Polsce, Wielkiej Brytanii, Niemczech i Szwecji. Obsługuje ponad 10 000 salonów w całej Europie z siecią blisko 25 milionów użytkowników.

W połowie 2016 roku Booksy rozszerzyło działalność na rynek francuski, przejmując Kiute i Lavito. Przejęcia były częścią większego wysiłku w celu ekspansji na nowe rynki, ponieważ firma wcześniej dokonała zakupów amerykańskich Genbooka i GoPanache.

3 komentarze

  1. Marta
    4 sierpnia 2022 @ 13:30

    Ja osobiście cieszę się, że Booksy połączyło siły z platformą Moment. To dwie silne marki i wierzę, że razem będą w stanie wnieść wiele wartości zarówno dla dbających o własny wygląd.

  2. Bartek
    4 sierpnia 2022 @ 13:31

    Z radością przyjmuje to do wiadomości, że Booksy łączy się z platformą Moment. Są to dwie silne marki, które od lat służą klientom i nie mógłbym być bardziej podekscytowany tym, co możemy razem osiągnąć.

  3. Natalia
    4 sierpnia 2022 @ 13:32

    Czuję, że jest to świetny ruch dla obu firm i będzie interesujące zobaczyć, jak to wpływa na ich działalność w najbliższych miesiącach.

    Ciekawe co wyniknie z tej fuzji?

Dodaj komentarz