W drugiej połowie lipca rozpoczął działalność nowy wydział komunikacji starostwa powiatowego tarnowskiego. W maju zakończono główne prace przy budynku przy ul. Ostrogskich, ale starostwo miało problem ze znalezieniem firmy, która by go wyposażyła.
Wydział komunikacji będzie miał powierzchnię około 50 metrów kwadratowych i będzie się mieścił na parterze budynku. Pomieszczenie posiada osobne wejście od ulicy Ostrogskich, gdzie goście wejdą przez przedsionek z szatnią i toaletami. Cały teren wyposażony jest w system monitoringu wizyjnego oraz urządzenia rejestrujące obraz.
Warto nadmienić, że w Biurze Komunikacji udzielana jest pomoc dla Miejskiego Wydziału Ruchu Drogowego, dostępne są wnioski o wydanie prawa jazdy i dowodów rejestracyjnych pod te informacje można znaleźć pod adresem urząd komunikacji.
18, 19 i 20 lipca komputery zostaną przeniesione do nowej siedziby Wydziału Komunikacji Starostwa Tarnowskiego przy ul. Ostrogskich. Pamiętaj, że dział komunikacji w ogóle nie będzie działał. W nowej lokalizacji rozpocznie działalność 21 lipca. Jak dodaje tarnowski starosta, zarówno kandydaci, jak i pracownicy będą czuli się w nowym miejscu bardziej komfortowo niż w obecnym dziale komunikacji przy ul. Narutowicza w centrum Tarna. Zaletą jest to, że znajduje się parking. Jednak dla osób bez samochodu dotarcie do nowej siedziby wydziału łączności starostwa powiatowego w Tarnowie będzie trudniejsze niż dotarcie do ul. Narutowicza.
Jednak, jak powiedział starosta Tarnowa, kolejki zostaną zmniejszone ze względu na możliwość obsłużenia większej liczby kandydatów niż obecnie. „Chce się czekać nie dłużej niż 2-3 dni na rejestrację online, a czasami musi się czekać tydzień lub dłużej tutaj” – mówi Roman Łucarz. Rejestracja odbędzie się za pomocą działającego już systemu internetowego oraz systemu kolejkowego zainstalowanego w budynku przy ul. Ostrogskich.
3 komentarze
Jacek
29 sierpnia 2022 @ 14:39
Jestem podekscytowany, że jest ten budynek w tym miejscu. Będzie to korzystne dla klientów, którzy mogą teraz cieszyć się większą przestrzenią i większą ilością osób obsługujących.
Henryk
29 sierpnia 2022 @ 14:40
Przeprowadzono ankietę, w której zapytano klientów o ich odczucia związane z tą zmianą, a wyniki były w przeważającej większości pozytywne. Znakomita większość jest podekscytowanych nowym budynkiem i cieszy się z tej wiadomości.
Waldek
29 sierpnia 2022 @ 14:45
Ja natomiast nie cieszę się z tej lokalizacji, będę miał daleko, aby załatwić swoje sprawy urzędowe. Wcześniej było to dla mnie łatwiejsze.